Alles over de Dufour 2800

Graag wil ik alles te weten komen over de Dufour 2800. Het zou heel erg fraai zijn als iemand me kan helpen aan tests en/of gebruikersinformatie.

In de Waterkampioen nummer 12 van 2002 heeft een artikel gestaan Z.G.A.N. Dufour 2800. Een kopie zal nog wel via de ANWB te krijgen zijn. Ik heb 20 jaar een 2800 gehad. Het is een heerlijk schip en zonder meer een aanrader om aan te schaffen. Wel even zoeken naar een mooi exemplaar.

Bedankt voor de info, ik ga er achteraan. Als ik iets meer teweten kom zal ik het laten weten.

Hi Lars,
Ik heb nog een kopie van een test uit een Waterkampioen uit eind jaren '70, toen de 2800 net op de markt kwam. Als je je mailadres geeft stuur ik het je toe! Die test uit 2002 heb ik ook nog wel ergens - als je die ook wilt, let me know.
Ik heb zelf  nu 5 jaar een 2800 CS (met kiel van 1,60) uit 1980 en hij bevalt me prima - goeie zeiler, degelijk schip. Aanrader. 
Gr Joost
 

Hoi Lars,
Ik heb nog een test van de 2800 liggen in een Duits blad, een pdf. Ik weet niet van wanneer precies.
Laat me je mailadres weten en ik stuur hem door. Trouwens Joost, met die oorspronkelijke test in de waterkamioen zou je mij ook blij maken.
Wij hebben sinds vorig jaar een 2800 van 1978. Prachtschip. En weer echt zeilen na de Dompkruiser die we eerder hadden. Ook veel plezier mee beleefd trouwens, maar geen beste zeiler.
Groet Wim Edens (wim.edens@home.nl)

Wim, stuur ik je op! Enne, ik heb wel belangstelling voor die duitse test!

Groeten,
Joost

op deze site staat de folder van de 2800 online.
groups.msn.com/ourdreamdufour/fo … four2800.m snw

Hallo,
Ik ben ook recent eigenaar van een dufour 2800. Als jullie info over dit schip hebben graag mailen.
Bij voorbaat dank.
Bert.

Graag , indien mogelijk , ook een exemplaar van Waterkampioen , eind 70’ ?
superdank
Alain 

ron 2800 ; folder Dufour met jouw adres is niet te bereiken
mischien een tijpfout ? ofwel mijn pc die oud wordt
groeten
Alain

alain.
de site waar de folder op stond bestaat niet meer …
dus het ligt niet aan je computer  groeten ron
 ron280039383,6330092593