Afschermkapje buitendouche

Goeiemorgen,

Het afschermkapje van mijn buitendouche is eraf gevallen. weet er iemand waar ik nog het flexibele deel hiervan zou kunnen op de kop tikken? De kom waar de slang en de douchekop inzitten, is nog oké?

Dufour 32 bouwjaar 1999.

Thx

gewoon een nieuw kapje/dekseltje kopen bij George Kniest
succes Bert Jonker

Dank je Bert, maar het probleem zit em er net in dat ik nergens een dergelijk kapje met dezelfde maat kan vinden. Ik wil vermijden dat ik in de romp moeten boren of gaten vergroten…

Ik heb voor mijn dufour 36 classic zo’n doosje met dekseltje gekocht bij de winkel van jachthaven Noordschans. Weet niet of dat dezelfde is maar ik denk het wel.

Goedemiddag,

Bij mij is het hele kunstof inbouwkastje van de buitendouche in de achterspiegel vergaan door de zon. Ik heb het hele internet afgespeurd om een nieuwe te vinden, zonder succes. Als iemand er per ongeluk eentje weet of ziet liggen on de plaatselijke watersportwinkel, dan hou ik me aanbevolen

Groet, Frank

Beste Frank,
ik heb het zelfde probleem, vandaag de stoute schoenen aan getrokken en naar Jachthaven Noordschans gereden (oude Dufour importeur) in de watersport winkel daar liggen er zeker nog een stuk of 20

succes

Toppie, bedsnkt voor de tip! Ga er morgen gelijk achteraan

Maandagochtend gebeld en vanmiddag al binnen! Topservice van Noordschans👍
Nogmaals bedankt voor de tip

fijn dat het gelukt is succes met het monteren