Afscheid van mijn Dufour 1800

Gezien de slechte weersomstandigheden in augustus dit jaar (laat ik nu precies in die periode vakantie hebben) ben ik op zoek gegaan naar een ruimere boot om wat meer leefruimte te hebben dan mijn  huidige 1800.
Daar ben ik in geslaagd en helaas ben ik vreemd gegaan.
Het wordt een Jeanneau Sun Odyssey 28.1 .
Ik weet dat het gelijk staat met vloeken, maar desondanks ben ik er zeker van dat me dat gaat bevallen als ik alleen al naar de ruimte kijk.
Ik had de laatste tijd met mijn Dufour 1800 niet meer zo veel succes in de winterwedstrijden. Verleden jaar een nieuwe rolgenua gekocht met hoge verwachtingen, maar sindsdien lijkt het wel of ik niet meer vooruit kom. Ik kan de oorzaak niet achterhalen, het zal wel aan mijn stuurmanskunsten liggen. Des te benieuwder ga ik dus kijken naar de zeileigenschappen van de nieuwe boot en  heb afgesproken voorlopig maar eens met de oude (5jaar?) zeilen door te gaan.
Iedereen veel plezier met zijn Dufour. Tot op het water.
Ik ga mij dus afmelden als lid.
Ad Wennekes

Hmmmmmm
Slechte zaak… Grmbl…
Maar toch veel plezier met je nieuwe schip!
Gr
Nick

Ad,
Je hoeft je niet af te melden. Volgens mij ben je zo weer terug. Nee, hoor geintje.
Veel plezier met je nieuwe zeilboot. Had je voor de wedstrijdjes niet beter een Sun Fast kunnen nemen? Hoe gaat de boot heten en waar komt-ie te liggen?
Ciao,

Gefeliciteerd met je aankoop en jammer dat je afscheid neemt van die fijne 1800.