Zeilen: "Bavarialand"?

Dufourvaarders,
Deze vakantie veel in Zeeland rond getoerd, ge-ankerd, gezwommen en geluierd. In elke haven waar wij kwamen, behalve Colijnsplaat, leek het net of wij in een Bavaria-haven lagen.
Hoe hebben jullie dat ervaren?
Ongelovelijk hoeveel Bavaria’s er rond varen, in alle soorten en maten.
Ciao,

Ik hou het eigenlijk ook liever bij Warsteiner… maar ja… Bavaria moet je drinken en niet varen.

Eigenlijk mogen we niet oordelen, iedereen mag plezier beleven aan het zeilen.(o.k. niet voordringen bij de sluizen) Afgelopen dagen een rondje IJsselmeer gedaan… soms kwam er ineens in m’n gedachten op Bavariameer of “Lake Bavaria” nee… dat mogen we niet denken. Vandaag in Hoorn een mooie, donkergrijs gespoten… zo knappen ze best wel op… moesten ze vaker doen.

Voor het geld prima boten, maar eh…het zijn er wel heel veel.  
Zelfs in Frankrijk op vakantie veel Bav’s gezien (meer dan Dufours van dezelfde leefijd) en ik maar denken dat die fransen chauvinistisch zijn. Bij ons in de Herkingen liggen meerdere donkerblauwe en sinds kort een metallic grijze B42, echt heel apart.   
Ik noemde het al in een van de vorige discussies, als je je wilt onderscheiden moet je je Bav “pimpen”. Vind ik best leuk om te zien zo onderweg, misschien wel iets als programma-onderdeel voor YachtVision. martinique38942,9761111111