www. ciaobellaopreis.nl

In 2006 gaat de Ciao Bella (DUFOUR 34) een half jaar op pad naar zonnige oorden. voor de ge?nteresseerden, de voorbereidingen en de reis kunnen worden gevolgd op onze site.<?:namespace prefix = o ns = “urn:schemas-microsoft-com:office:office” /><o:p></o:p>
www.ciaobellaopreis.nl<o:p></o:p>
Met vriendelijke groet, de Ciao Bella crew<o:p></o:p>

 

Mooie site!! Vooral de bouw foto’s zijn geweldig!
We zullen jullie voortgang in de gaten houden!
Veel plezier
NickDannick38715,6297685185

Inderdaad schitterende website met prachtig intro. Reis klinkt prachtig en een Dufour 34 is natuurlijk een schitterend schip. Ik ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden. Goede wind toegewenst.

Hallo Rene,
Fantastisch mooie site! Ik hoop dat jullie reis ook fantastisch wordt, ik zal jullie (jaloers) blijven volgen het komend jaar!
Goede vaart met je vrouwen

Menno
D34 - Maatskip

Nick, Andrew, Menno
Bedankt voor jullie reacties, ook wij zijn benieuwd hoe we het zullen ervaren. Jullie gaan het lezen komend jaar.
Andrew, ik heb natuurlijk ook jullie reis en de noodzakelijke onderbreking gelezen, Sterkte en wij hopen dat de reis in 2006 afgemaakt kan worden 
Ren?
 Ciao Bella38729,4327662037

Rene,

In je logboek schrijf je dat je een aanvraagformulier voor een BTW verklaring hebt ontvangen, waar heb jij die aangevraagd? Ik had vorig jaar nogal al wat moeite iemand te vinden om een BTW verklaring af te geven (‘van het kastje naar de muur’) en heb dat toen maar even laten zitten…

Groet,
Menno

Hoi Menno,
Wij hebben de BTW-verklaring via de douane opgevraagd. tel 0800-0143. Zij verwijzen jou door naar het regio kantoor, voor ons was dat Duiven. Van hun kregen wij een aanvraagformulier die we hebben ingevuld.
Hoop dat je er wat mee kunt.
Groet Ren?
 
 
 Ciao Bella38755,3712384259