Winterstallingsplaats aangeboden

Dufourvaarders,
Mogelijk heb ik een winterstallingsplaats op de kant over deze winter in Strijensas aan het Hollansch Diep. Ik kan mogelijk geen gebruik meer maken van de plaats, dus als iemand belangstelling heeft, hoor ik het graag.
Ciao,

Is nou niemand geinteresseerd in een mooie plek op de kant, in een prettige en overzichtelijk geheel, waar alles perfect georganiseerd is?
Ciao,

Ik heb pas een Dufour 31 gekocht.Er moet mogelijk nog een reparatie aan plaatsvinden en als dat klaar is, heb ik afhankelijk van je verdere informatie wel belangstelling daarvoor
Jan Faber

Jan.
Hans is momenteel aan het varen naar Enkhuizen. Maar neem even kontakt via 06-2007.5564 dan heb je hem te pakken. De stallingplaats is in Strijensas. Lukt het niet om hem te bereiken bel mij dan op 06-51521614 dan regel ik het wel verder met Hans.

En Jan,
Is het nog gelukt?
Ciao,

Leo,
Trouwens bedankt. Jan heeft mij halverwege de week gebeld.
Ciao,

Ik heb gebeld met de heer Barendrecht van de jachthaven in Strijensas; hij zou deze week reageren en formulieren naar mij opsturen. (nog niet ontvangen )
Ik heb daarbij overigens nog wel een voorbehoud gemaakt i.v.m. de te ontvangen offerte voor de revisie van mijn motor die elders plaatsvindt waardoor de boot daar mogelijk langer op de kant moet blijven staan. 
Ik hoop dan ook dat ik deze week en anders volgende week hierover definitief kan beslissen

Jan,
Mulder Motoren uit Ridderkerk komt ook naar Strijensas. Een goed en kundig bedrijf.
Bel anders even met Ad Theuns van Jachthaven Strijensas, hij is de eigenaar, maar is verleden week op vakantie geweest.
Succes,

Dufourvaarders,
Deze week heb ik alle info ontvangen over de reparatie (wordt een revisie). Deze info heeft mij doen besluiten de winterstalling van de boot bij de jachtwerf te laten waar ook de in- en uitbouw van de motor zal plaatsvinden.
Ik heb de heer Ad Theuns afgelopen vrijdag hierover geinformeerd.
Ik wil allen bedanken die mij hierin geholpen hebben en ik hoop jullie in het voorjaar van 2007 op het water tegen te komen !
 

Jan,
Waar ga je nu dus op de kant?
Ciao,

Hans,
Ik ga bij jachtwerf de Grevelingen in Scharendijke de kant op
 
Jan
 

Jan,
Kan ook, succes. Tot op het water.
Ciao,