Rolfok gescheurd

Vanmiddag is de rolfolk van mijn dufour 2800 gescheurd op de naden en wapperde er een paar meter ingenaaid koord vrolijk in de wind 
tweemaal eerder heb ik al een naad het met plakband gerepareerd ( zit nog steeds) maar nu is het toch tijd geworden om een nieuw exemplaar aan te schaffen  
Is er iemand die mij kan adviseren welk materiaal ik het best kan kiezen, waar ik het best hiervoor terecht kan en wat zoiets  gaat kosten ?
Het mooist zou zijn als mijn oude zeil nog tijdelijk opgelapt kan worden zodat het zeilseizoen 2007  "voor mij "nog niet ten einde is   
 Alvast bedankt 
Willem van Asselt   ( “Mycket tack” Noordschans)

Willem,
Je ligt in Noordschans en daar is Zeilmakerij.com (Dufour 34) erg actief, is Van der Werf in Made. Het is goed mogelijk dat hij je zeiltje op kan knappen. Kees van Vliet in Middelharnis is ook een goede zeilmaker en zo zijn er meer in de buurt.
Een nieuw zeil, niet te duur, kan je ook bij sailselect bestellen. Ik zou Dacron nemen, maar laminaat is ook prefect, gaat alleen wat minder lang mee en moet je eigenlijk van je stag afhalen als je langer dan een paar dagen niet zeilt. Je krijgt dan kans op schimmel in het laminaat.
Succes,

Bedankt voor je reactie !!
ondertussen ben ik bij zeilmakerij van der Werf langsgeweest
Ze hebben geweldig geholpen door voor ons een leenzeil binnen 2 dagen op maat te maken. Op deze manier kan ik meteen het ruime sop weer kiezen. In oktober wordt er een nieuwe fok gemaakt waar ik ook nog een 10% korting op krijg !
"zeilmakerij van der Werf   Tack sa mycket !!!