Nieuwjaars kaart van Dufour Frankrijk ont

Leo,
Ter verduidelijking: Ik bedoelde dat La Poste in Frankrijk, weet dat Lekkerkerk in Nederland ligt. Ik krijg geregeld post uit Frankrijk op mn bedrijf in Lekkerkerk zonder dat er Nederland, Hollande of Pays Bas bij staat.
De 325 doet het prima, bewust gekozen voor de standaard kiel van 1,55 omdat we ook nog weleens met familie opstap zijn met motorboot en kom weleens op plaatsen waar diepte ondergeschikt is. Over het schip ben ik alleen maar razend enthousiast. Het is geen racer maar met het gezin een perfect stabiel schip met veel ruimte. Op tijd reven en dan kan het een hoop hebben en blijft het goed snelheid houden. Zie ook mn commentaar bij proefvaart 325.
Gr. Pim
 PimR39103,8702662037

Mooie plaats Lekkerkerk,toch.
Tenslotte mijn thuishaven Lekkerkerk voor onze 36 classic. Fijn dat je een goede keus heb gemaakt met de 325. Onze boot zal eind deze maand overgeschreven zijn naar een nieuwe eigenaar, ik zal haar missen, maar ik blijf toch nog wel nieuwschierig hoe de vloot zich ontwikkeld. Voorlopig even rust aan het zeilfront voor mij dit jaar. Maar ik denk dat de kaarten dus verkeerd bezorgt worden in Lekkerkerk

hij is binnen
de nieuwjaars kaart van dufour
nu het horloge nog

Zie je wel Jan, ze vergeten je niet!

door de goede service van muiden heb ik nu ook het horloge met het dufour embleem

Je bedoelt dat je er niet eens om hebt hoeven te vragen ? Dan hou ik ook nog maar even hoop op een goede afloop… De kaart uit Frankrijk is in februari nog wel binnen gekomen!
Menno