Nieuwe acculader

Beste forum-leden,
Mijn acculader is defect en ik wil een nieuwe kopen. Hebben jullie nog tips en goede/slechte ervaringen met bepaalde merken of types en eventueel ervaring met het zelf inbouwen.
Ik zit zelf te denken aan een Quick ADV 250, deze heeft bij correct een scherpe prijs.
www2.correct.com/artikel.php?VOO … ORT=A&KLAS SE=9&SOORT=9701&ARTNR=276650&PHPSESSID=d6437f46d cf4742572cb7b629aeead18
Groet, Jeroenj_bergwater39093,8332638889

Hoi Jeroen,
Victron of mastervolt zijn goede merken. Misschien kan je een lader en omvormer in 1 kopen. altijd handig als je bijv. je PC aansluit, je digitale tv omvormer, je telefoon op moet laden, moet scheren (electrisch) e.d. Nu je toch kan gaan vergelijken, kan je hier ook eens naar kijken.
Succes,

Hallo !
Ik heb een zeer goede lader CRISTEC  CPS2 12V 16A met 3 uitgangen : naar motor-baterij + 2 anderen.
Zie link (in frans sorry) : bigship.com/catalogue/electr … rgeur/char geur-de-batteries-cristec-cps2-12v-16a
Groeten
 Pierre39099,4809143519

Beste forumleden,
Gisteren heb ik de nieuwe lader ingebouwd, wel wat gepriegel in de kleine ruimte (bakskist). De nieuwe lader is wat langer dan de oude, dus het houten paneel waar de lader op bevestigd moest worden was te kort, met 2 metalen beugels heb ik dit opgelost. Zie foto voor het resultaat. Na een klein half jaar de accu’s opladen met de motor (zolang was de lader al defect) waren ze blij weer aan de Duitse tros te hangen.
Groet, Jeroen