Michèl Middag, SPIRIT

Hallo allemaal!
Ik ben ook lid van de mailinglist Ourdreamdufour. Zie hier ook al een aantal bekende namen! Leuk dat deze site er ook is!! Misschien ook leuk om een fotosectie te maken, ik wil hier graag bij assisteren!
Ik ben dus Mich?l 27 jaar, woon samen met Inge en ik bezit sinds 2003 een Dufour 1800 van 1981. Op dit moment ben ik bezig met het schilderklaar maken van de romp. Ons vaargebied was altijd de Maas, maar dit is toch echt beperkt voor de Dufour 1800. Hiervoor had ik een Friendship 23 en toen ging het nog wel daar. Ik heb dus met ingang van dit jaar een ligplaats in Willemstad. Vorige zomers veel in Zeeland gevaren en ook een stukje Noordzee meegepakt. Dit jaar is het plan om naar de Zuid Engelse kust te varen. Had al van Martinique vernomen dat hij in dezelfde periode die kant op gaat… nog meer Dufour Vaarders die deze richting opgaan?
Tot zover mijn voorstelronde… hieronder nog een fotootje…

Beste Mich?l en Inge,
Welkom bij de club, succes met het schilderen en veel plezier in Willemstad. Wij komen er ook wel eens en zullen uitkijken naar jullie boot. Hang het Dufourvaardersvlaggetje maar in de mast.

Ciao,

Dag Hans…
Onze box is bij binnenvaart nog voor het havenkantoor links… dus als je gaat betalen bij de havenmeester loop je langs onze boot. Spreek ons rustig aan als we op de boot zijn!!
Groeten en tot ziens!
 michelm197838805,8065740741

We zullen er op letten

Hallo Mich?l,
Mooie plaats in Willemstad, maar kijk uit als Hans gaat betalen, met dat WE, bedoelt hij dat er gelijk 5 man bij je aan boord staat.
 

Haha… dat geeft niks… Boot is vanzelf een keertje vol!

Mich?l,
Leo neemt de meeste plek in, maar past zich altijd goed aan. Daarnaast drinken we graag Muier Schipperbitter of Schrobbelaar, een biertje is ook altijd goed. Leo drinkt vaak Cola Light.

Ik heb vrijwel altijd aan boord:
Schipperbitter
Oorlam
Rode en Witte wijn
en natuurlijk bier! meestal Jupiler, Grolsch of Dommelsch
En ik neem niet zoveel plek in… en op jouw 36ft Borias moet het dan ook goed drinken zijn neem ik aan!!