Het andere Dufour forum

Hallo,
Als enthousiast Dufour eigenaar (2800) bezoek ik regelmatig dit forum en ook het "andere Dufour forum " ( Our dream Dufour)
Nu krijg sinds een aantal dagen bij het opvragen van dit laatste forum de melding dat de pagina niet te vinden is.
Weet iemand wat er aan de hand is, bestaat dit forum niet meer ?
Groet

Hadego 

De beheerder van dat andere forum is ook lid van dit forum onder de naam ron2800. Je kunt hem dan via zijn e-mail zelf vragen wat er aan de hand is. Vraag hem dan direct of hij op dit forum ook wil vertellen wat er aan de hand is. Er zijn meer leden die naar beide forums kijken.
Vriendelijke groeten

Oke, dank voor de informatie.
Ik zal een mailtje sturen
Groet
Hadego

en?

Zouden we nog iets horen?? Of is Ron ( ron2800) van de aardbodem verdwenen. Iets laten horen is wel zo netjes.
Vriendelijke groeten Zoute Zoen

Ik heb op 9 aug jl een mailtje gestuurd naar Ron 2800 met het verzoek om op dit forum iets te laten weten mbt het andere forum.
Tot op heden geen reactie gezien. Misschien op vakantie ?
Vriendelijke groet
Hadego

Inmiddels weer een maand later maar geen teken van leven van Ron?!
Ik was laatst in Noordschans en zijn schip de “our dream” ligt er gewoon. Misschien een PC-crisis?

hallo hier even een bericht van mij.
ik heb het andere dufour forum opgeheven ,nadat mijn pc en het forum inderdaad gecrashd was hierdoor was ik een helehoop gegevens kwijt .ik heb inmiddels een nieuwe laptop gekocht en kan dus weer internetten.de reden dat het our dream forum niet opnieuw meer op het net word gezet is dat riesmo ook een mooi forum heeft en de meeste leden toch op 2 forum’s zaten verder de terug loop in het plaatsen van berichten en ik mijn hele ledenlijst kwijt ben.
hadego sorry maar op dat hotmail adres dat in mijn profiel staat kon ik dus ook niet meer komen .
dus in het vervolg lees ik hier mee