Hemelvaartweek naar Antwerpen

Wij zijn van plan om in de hemelvaartweek naar Antwerpen te gaan. Dat is voor ons een beetje traditie geworden. We gaan dan naar de verenigingshaven aan de linker oever. Oergezellig, kleinschalig en met het voetgangenstunneltje zo onder de Schelde door naar het centrum van “den Anvers”. Als jullie die kant op komen staat de koffie of de borrel klaar.
groet, Martiniquemartinique38455,3890740741

Martinique,
Wij gaan wel vanaf Hemelvaartsdag tot en met Pinksteren varen in Zeeland. Welke dagen vaar je naar Antwerpen? En hoe lang blijf je daar? Een haven nummer heb ik aan boord voor Antwerpen, ben er nooit geweest altijd al plannen voor gemaakt.
Vandaag mijn ICC, ICP en Vlaggebrief binnen gekregen dus Belgie mag ik binnen varen.

Hoi Leo,
De planning is za.(voor Hemelvaart) Wemeldinge, zo. Antwerpen. Nog onbekend hoe lang we daar blijven. Misschien via Vlissingen terug naar de Oosterschelde en terug naar de Grevelingen. Eea nogal afhankelijk van het weer en de windrichting. Voor de haven aan de linker oever hoef je geen havennummer aan te vragen volgens mij, althans nooit nodig gehad. Misschien zien we elkaar nog, zou leuk zijn.
groet, martin