Flexi teak

Ik ben van plan om mijn Dufour 32  te voorzien van een flexi teak dek.
Heeft iemand ervaring ? Alle info is welkom.
Weet iemand een dealer in de buurt van de Grevelingen ?

Alvast bedankt, Gerard

Hoi Gerard,
Ik heb vorig jaar flexiteek op mijn D30 laten leggen. Erg mooi spul en je kuip ziet er een stuk mooier uit. Is makkelijker schoon te houden dan het antislipdek. Zie aparte topic over flexiteek ( dufourvaarders.nl/forum_post … ID=579&KW= flexiteek&PN=0&TPN=2) . Daar staan ook foto’s van onze D30 met Flexiteek op de kuipvloer, kajuitopstap en zwemplateau.
Groet,
EwaldEwald39543,3575578704

Hoi Ewald,
Even een vraagje. Heb je bij jullie gekozen voor van die kant-en-klare sjablonen of hebt je het zelf aan elkaar geplakt. En waarom gekozen voor flexiteek en niet voor tek-dek?
Ciao,

Hoi Hans,
We hebben het flexiteek laten leggen door Schaap Shipcare. Die heeft ook de sjablonen gemaakt. Dus we hebben zelf niet gekozen. Ik heb ze wel een foto gegeven, van een D30 die het ook had, en gezegd dat ik het precies zo wilde. Gelukt.
Ik heb voor Flexiteek gekozen na wat speurwerk op internet (o.a. Dufourvaarders forum).  Tek Dek klinkt ook goed. Maar mijn gevoel was dat Flexiteek beter is en makkelijk te onderhouden. Maar tijd zal het leren.
Ga jij het ook leggen op D34?
Groet,
Ewald 

Ewald,
Ik zou graag de gangboorden en de kuip doen. Maar de financien houden het tegen. Als het bedrijf gaat lopen, komt het wel. Ik vind het heel vervelend steeds van die vuile gangboorden te hebben, zeker met een hond, maar ok?.
Hebben jullie ook de gangboorden laten doen. foto?
Ciao,

Hans,
de gangboorden hebben we niet laten doen. Bij ons was de ergenis meer over de vieze kuipvloer. De gangboorden blijven eigenlijk altijd wel schoon en zijn makkelijk schoon te maken.
Groet,
Ewald