Ervaring met Yachtcontrol

Hoi zeilers,
Heeft iemand van jullie ervaring met Yachtcontrol. Het lijkt mij een interessant ‘speeltje’ voor aan boord.
Ciao,

Dag Hans,
Hartstikke leuk speeltje dat www.yachtcontrol.nl ,vooral voor zeilers met een topsalaris. Bij het screenen van beschikbare navigatiesoft- en hardware viel deze dus al vrij snel af. Ze bieden echter wel een heel mooi totaalpakket.
 

Hmm ja,
Ik ben het wel met Piet eens, voor dat geld (1700 euro) koop je een laptop en moffel je die ergens weg, qua functionaliteit maakt dat niets uit - nou eigenlijk wel, want die laptop kun je nog meenemen en je houdt nog een berg geld over ook!
Qua stroomverbruik heb ik nooit problemen met de laptop gehad, het apparaat is vaker (in combinatie met de koelkast, alle andere navigatieapparatuur en de radio) lang genoeg actief geweest.
Richard

Hoi Jongens,
Ik bedoel gewoon de software van ongeveer ?170,00 en het abonnement dat je jaarlijks aan gaat voor ongeveer ? 70. Niet het gehele computorsysteem e.d.
Als je een 2de hands laptop koopt, bijvoorbeeld bij www.pc4everyone.nl, dan kan je daar je navigatiesoftware opzetten. En als die laptop kapot gaat koop je gewoon voor zo’n ? 250 een ‘nieuwe’. Dat is pas goedkoop!
Ciao,