Dufours onder elkaar?

Dufourvaarders,
Op 23 juni 2007 organiseert de Nederlek Regatta weer een wedstrijd en gezellige dag op het Hollandsch Diep vanuit Numansdorp. In principe is het een gesloten wedstrijd, alleen voor leden van de Nederlekse (Krimpen ad Lek en Lekkerkerk) watersportverenigingen. Maar voor jullie willen we best een uitzondering maken. Het is een gemoedelijke sfeer, het gaat meer om de gezelligeheid, maar enig fanatisme is er wel. Meestal wordt de dag afgesloten met een BBQ.
Als er interesse is, laat mij het dan even weten, dan vraag ik de organisatie (goede vriendjes van me) of het kan.
Misschien doe ik ook wel mee met onze 34PP. Hoewel, verleden jaar heb ik als bemanning op een Bavaria 36 (?) meegevaren en gewonnen. Overwinnen smaakt zoet! 
Ciao,

Hans
Uit je opmerking maak ik op dat je nog niet weet of je met je PP meedoet. Je wordt toch niet bang? Dit moet nu de uitgelezen kans zijn om je, met de mond verkondigde, snelheid om te zetten in werkelijkheid zeker bij je eigen vereniging. 
Vrg ZZ

Hans, Au, dat bovenstaande doet zeer. Moet je niet op je laten zitten, nu moet je varen met je helder dubbel PP. Numandsdorp, is een openwedstrijd Hans. Ieder mag inschrijven, zeker de Dufours dat is bekent. De deelnemers moeten wel een inschrijfformulier aanvragen bij het commisie van de Nederlek regatta. Dat adres moet jij maar geven, ik heb geen boot meer om mee te doen.

Jongens, niets doet zeer.
Of met een vriend bijna zeker de overwinning pakken of door handicap halverwege eindigen, that’s the question!
Ik vraag even bij het comit? netjes of het kan. In principe is de Nederlek Regatta een gesloten wedstrijd en zijn er voor de Dufourvaarders uitzonderingen gemaakt, dus … Ik heb nog Dufourvaarder gehoord dat ze mee doen of aanwezig zijn.
Ciao,

Het klinkt inderdaad als een derde Dufourvaardersdag Zuid Nederland in sp?, onder de bezielende leiding van onze vrienden uit Krimpen a/d Lek en Lekkerkerk. Ik wil wel weer een inschrijfformulier maken hoor, het was vorig jaar erg gezellig en alhoewel we net niet gewonnen hebben was de sfeer er niet minder door! (elders op de site kun je ons verslag van vorig jaar wel lezen…)
Laat maar even weten als er ‘toestemming’ is vanuit Krimpen…
Richard
 

Thanks, doe ik.
Kom je ook nog?
Ciao,

Hallo Hans,
Dit is inderdaad een mooie gelegenheid om de 34PP z’n werk te  laten doen, ik neem aan dat het gewoon op SW rating gaat, dan moet het toch mogenlijk zijn om voorin te kunnen varen?
En ook al kom je met je rating niet hoog uit, dan is het toch een mooi vergelijk met schepen met nagenoeg dezelfde rating. en bij elke wedstrijd leer je weer voor de volgende!
mvrgr
Bas
 

Bas,
Ik kan er bijna niet meer onderuit zo. We zullen zien!
Trouwens, binnenkort (over een maandje of zo) staat op de website van www.nederlekregatta.nl het inschrijfformulier.
Ik geef het nog wel een keer door.
Ciao,