Dufours en winterwedstrijden Grevelingenc

Zeilen met veel plezier met onze D40 Manaslu de winterwedstrijden van de Grevelingen. Tevens doen er nog een 39CC en een D34 Performance mee. Interesse ?, www.grevelingencup.com
Ook leuk, de link naar zeilen.com: www.zeilen.com/publish/article_1578.shtml
Tot ziens,
Bemanning Manaslu

ziet er goed uit. Mijn schip komt eind dit jaar, een 385, en die gaat dv medio maart te waterte Noordschans. Ik heb nu al een balletje uitgegooid bij toekomstige bemanning voor 2005-2006 (net zoals het mij wel aardig leek om medio voorjaar 2006 voor de ksut van IJmuiden te liggen voor de staart van een Volvo Ocean route, als die nog doorgaat tenminste).

Ik heb met H20, onze vereining in Herkingen Marina, al een paar keer een wedstrijd gevaren, zowel op de Martinique als op een Dufour 38 Classic. Natuurlijk alles op handicap. Overall 8e geeindigd van 22 bij windje 5/6. Maar kortom ik wil best een keer opstappen als wedstrijdbemanning. Ik ben overal toe bereid: lierenman, stuurman, ballast, navigator (net VB1+2 gehaald) of parttime kombuisman. Ik wil wel een keer mee op de 40 Performance of tzt de D 385 GL. Kunnen jullie een opstap bemanninglid gebruiken?

Hou mij ook aanbevolen. Mijn eigen wedstrijdervaring is nul (call me larry ellison :slight_smile:,maar heb wel een ervaren j-24 wedstrijdzeiler in mn kennisenkring, dus ik sloof wel terwijl hij dirigeert. Verder heb ik nog 2-4 opstappers, waarvan nog 1 met veel zeilervaring. Ik ga uit van 4-5 man, dus je bent welkom.