Dufour Performance Cup

Ik heb afgelopen weekend redelijk succesvol mijn eerste wedstrijd gezeild op het IJsselmeer bij Muiden. Dit smaakt zeker naar meer!
Zijn er mensen geinteresseerd om volgende zomer een vriendschappelijke dufour 34 wedstrijd te houden ergens op het IJsselmeer. Het lijkt me leuk om eens met een paar dezelfde boten bij elkaar te komen en een beetje te sparren. Dan kan iedereen gelijk ervaringen uitwisselen en dergelijke…
Graag reactie als je hiervoor in bent!Dannick38646,4173032407

Mijn eerste wedstrijdervaringen dit seizoen met de 34 zijn ook erg positief  ! We liggen in Lelystad en het lijkt mij zeker leuk om een keer samen te ‘sparren’ en ervaringen uit te wisselen. Ik leer en ontdek iedere wedstrijd weer nieuwe dingen en ben ook heel benieuwd naar ‘tips & tricks’ van anderen.
Goet,
Menno

Lijkt me erg leuk en leerzaam. Afhankelijk van tijd (mijn schip ligt in Noordschans) zou ik graag meedoen.
Noorderzon/Guido Flach

Lijkt mij erg leuk,
Echter ik moet seizoen 06 overslaan want wij gaan een half jaar weg met de 34. Als het wat wordt zijn wij zeker van de partij.
Groetjes Ren?,  Ciao Bella

.

Hallo Ren?,
Klinkt goed een half jaartje er tussen uit ! Waar gaat de reis heen? Noord of zuid? En wanneer denken jullie te vertrekken? Hopelijk zie je kans af en toe een berichtje over jullie ervaringen te publiceren, ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen (ook met de kids).

Goede vaart!
Menno
Maatskip"

Klinkt goed, Rene! Wat zijn je plannen voor de reis! Ik ben heel benieuwd naar zo’n lange zeiltocht met een 34!!!

Gr
Nick

Hoi, Nick Menno,
Ons plan is om 1/2 april een halfjaar zuidwaarts te vertrekken, In grote lijnen,  Ik zal het eerste stuk afleggen met een drietal zeilmaten, de bedoeling is zeer snel naar La Coruna te varen, daar zal een bemanningswissel plaatsvinden, het gezin aan boord en de mannen er af, dan rustiger zuidwaards, Middellandse zee in, Ballearen, Sardinie, Corsica, zuid frankrijk, en in oktober weer op de dieplader naar huis.
Op dit moment lopen er aantal projecten nm. de boot zo goed mogelijk uitrusten, de reis voorbereiden en een website bouwen
Zodra de website in de lucht komt meld ik het wel even.
Ik ben ook heel benieuwd hoe wij en de CIAO BELLA het zal ervaren. de CB zal vele malen intensiever gebruikt worden dan in de afgelopen 2 1/2 jaar. Ik houd jullie op de hoogte
[size=3] 
[/size] 

rene, wat zijn globaal de transportkosten per dieplader terug? ik/wij gaan met ons gezin en 385 mogelijk in 2007 4-5 maanden op pad: vooalsnog wil ik richting zweden/finland (ik heb daar ooit gewoond) maar tijd speelt evenzeer een rol. een heen/terugreis per dieplader maakt mid.zee ook mogelijk, maar ik heb tot op heden nog geen offerte/navraag gedaan bij transporteurs

Erik,
Wij hebben nog geen concrete aanbieding maar volgens ingewijden moet je tussen de 2 en 3 duizend euo rekenen voor Marseille,
Groetjes Rene