Geachte Dufour vaarders,
Bij het overspuiten van mijn Dufour 1800, zijn mijn beide Dufour Logos’s verloren gegaan. Graag zou ik willen weten of er een mogelijkheid is, of deze Logo’s ergens verkrijbaar zijn
Als je een logo of matrijsje op foto of digitaal hebt, kun je naar www.superletters.nl, daar kunnen ze deze netjes voor je maken, en krijg je ze aangeleverd op een applicatielaag, dus snel aan te brengen.
Directe offerte en na betaling binnen 2 dagen per post geleverd. Supersnelle en perfecte service. Hebben wij ook gedaan met onze naamletters, we waren voor een paar euri klaar.
mvg,
Wij hebben ons logo gefotografeerd en daarna heeft de drukker de foto gebruikt zie foto:
hij is hartstikke goed gelukt volgens mij. Helaas een beetje slecht te zien op deze kleine foto. Ik ga zoeken naar het logo als ik hem gevonden heb stuur ik hem nog na.
In het forum Dufour algemeen is een ‘font’ geplaatst door michelm1978 (bij op pagina 6 van dit topic), kun je heel eenvoudig installeren en in een document zetten en ter print aanbieden.
Succes ermee!
Menno Maatskip39186,8620833333
Dag Menno,
Bedankt voor de tip. Ik heb de zip-file geopend en de ttf opgeslagen. Maar wat nu. Ik heb geprobeerd deze te plaatsen via het configuratiescherm in de map lettertypen doch dat schijnt niet de juiste wijze te zijn. In adobe photoshop kan ik het bestand niet openen. Gaarne je advies.
Ik ben toch nog even aan het rommelen geweest en met resultaat.
Het ttf bestand heb ik via configuratie en lettertype geplaatst in de betreffende map.Vervolgens lukt het (geprobeerd in Word) via invoegen symbolen dit Dufour symbool in te voegen en uiteraard qua letter te vergroten tot een acceptabel formaat. Ik weet niet of dit de bedoeling is doch in ieder geval lukt het zo.
Zo doe ik het ook. Groet, Menno