Dufour en in de put

Dufourvaarders zoals sommigen misschien wten, ben ik minder gelukkig met de boot dan de meesten van jullie. Wij hebben serieuse gelcoat problemen met ons schip. Ik weet uit eigen waarneming dat er veel meer Dufourvaardersmet dit probleem kampen. Zij weten het niet, denken dat het normaal is, zijn afgescheept door de dealer, of hebben de strijd opgegeven.
Ik heb de strijd niet opgegeven. Wij gaan naar de rechter als de dealer de laatste strohalm niet grijpt deze week. Ik heb heel veel bereikt, dat ook voor jullie van nut kan zijn.
Echter, je raakt er zeer van in de put. Het plezier in je bootje vergaat je.
In een ander bericht heb ik al wat geschreven. Doe er je voordeel mee en zorg ervoor dat je je recht haalt.
Het schip daalt aanzienlijk in waarde!
Succes

Beste Hans,
Wij hebben (waarschijnlijk) dezelfde gelcoat problemen als jij toentertijd hebt gehad/ervaren. Wij zitten met de handen in 't haar. Haarscheuren komen overal op en ons dek ziet eruit als Goudse Kaas (overal gele plekken).
Kun/wil je ons ajb een ‘tool’ of tip aanreiken wat wij als toch wel trotse Dufourbezitter kunnen/moeten doen. Wij hebben de boot pas sinds een jaar en nieuw-gekocht!!!
Ik ben al met Messink Yacht bezig; zij zijn in ieder geval bereid geweest onze boot te komen bekijken. Onze dealer geeft niet thuis.