Dufour 27

Hallo allemaal,
Ik ben ik het bezit van een Dufour 27. Op deze site is daar weinig over te vinden. Bonbon is gebouwd in 1977 en dus een oude dame. Sinds oktober 2003 hebben we deze boot gekocht in Noordschans. Op dit moment is Muiderzand, Almere onze thuishaven. Ook wij zijn begonnen zonder zeilervaring, maar inmiddels aardig thuis op onze boot. Inmiddels hebben we 2 vakanties op het IJsselmeer en Markermeer doorgebracht, inclusief onze 2 kinderen en de kat. Prima zeileigenschappen en een heerlijk kuip om in te verblijven. Wie heeft ook een Dufour 27? We hebben in Volendam of Urk een 27 ontdekt, dus… Laat een reactie achter, leuk om iets te horen.

2007-05-13_173306_bakboord2.JPG

Hoi Scarlett,
Welkom op de site. Er zijn zeker verschillende Dufour 27 bezitters op deze site actief. In de ledenlijst, kan je ze sowieso vinden.
Veel plezier met jullie zeiljacht en denk ook eens aan een vakantie in Zeeland. Dan komen we elkaar misschien wel eens tegen.
Ciao,

Hoi Scarlett
Misschien heb je mijn mailtje al ontvangen wij hebben ook een 27 zelfde bouwjaar.
Ook hebben we hier intussen een eigen forum.
Mijn luik van de ankerbak is dubbelwandig en gevuld met schuim en vocht hoe is dit bij jou?
Heb jij nog leuke aanpassingen/verbeteringen aan je 27?
groeten salvatorsalvator39239,8667824074