Dufour 27

Hallo mensen,
Als trotse Dufour 27 bezitter ben ik verbaasd over het gebrek aan informatie over dit type schip. Ook op dit forum kan ik over allerlei typen Dufour wat te weten komen, behalve over de Dufour 27…
Zijn er binnen dit forum mensen die meer informatie hebben over dit type schip, of anderen kennen die ons hierover meer informatie kunnen geven? Wij houden ons van harte aanbevolen.
Groet en bedankt
Hans Tienhoven

hans .wij zijn sinds kort eigenaar van een 27 b.j.1978 genaamd sir. misschien kunnen we af en toe dingen uitwisselen.ook ken ik nog een 27 eigenaar bij ons in de haven van schiedam.ik vind het leuk dat ik dit forum gevonden heb groeten salvator.

Dag Hans,
Vraag eens aan onze webmaster Richard (Riesmo) waarim hij bij het opzetten van deze website er niet voor gekozen heeft om een catogorie Dufour 27 aan te maken. Misschien alsnog een goed idee? Wellicht ook een goed idee zelf allerlei vragen en opmerkingen te gaan plaatsen, zodra de Dufour 27 catogorie door Richard is aangemaakt. Via internet en google zullen steeds meer dufour 27 eigenaars  “inhaken” en komt dan de info bovendrijven. Ik merk dit in ieder geval met de DSF30C en heb aan opmerkingen en reacties al veel baat gehad. Succes.