Bestel hier de verenigingswimpel!

En nou maar hopen dat ze aan boord komen als de NL-vlag blijft hangen of niet?

Helaas heb ik op mijn betalingsopdracht voor 2 wimpels een onjuiste postcode opgegeven. Hiernogmaals de juiste NAW-gegevens:
Hans Dunselman
[bericht ontvangen - richard]
mvg,
Hans

Leuk idee en mooie wimpel!
Nu we ons ook eindelijk dufourvaarders kunnen noemen zullen we trots de wimpel dragen!

groetjes,

Fam Vos

De wimpel hangt.
Als nieuwe Dufour vaarder (D29 met korte kiel) was mijn eerste officiele daad de aankoop van een wimpel.
Heb op mijn vakantie vorige week (op het IJsselmeer nabij Pampus) een andere D29 gespot en vast gelegd op de gevoelige plaat.
Schip naam Varuna; is de eigenaar ook lid?? interesse in de fotoā€™s??
Dufour 29 Twins""

Hallo allemaal,

Het is (weer) mogelijk om on-line wimpels te bestellen! Er is een speciaal webwinkeltje ingericht, waar u gebruik kunt maken van iDEAL, PayPal, VisaCard of Mastercard om te betalen. Ook kunt u het bedrag vooruitbetalen. We zijn erg trots dat dit winkeltje nu on-line is.

De aanbiedingen blijven:
1 wimpel voor 8,95 euro
2 wimpels voor 15 euro
3 wimpels voor 21 euro

De bedragen zijn inclusief verzendkosten.

Voor de webwinkel: http://shop.dufourvaarders.nl

Zojuist de Wimpel besteld! Hoeveelste lid ben ik nu? We varen een mooie Dufour 2800.

Hallo allemaal,

Ook in Dinteloord zal vanaf seizoen 2012 de Dufourvaarderswimpel trots wapperen op onze 2800! :stuck_out_tongue:
Hopelijk komt ie snel binnen, kan hij nog mooi in de woonkamer ten toon gesteld worden.

Groetjes,

Arjen

Richard, bedankt. De nieuwe bestelde wimpels waren de volgende dag al ontvangen.
Het zal er weer een stuk netter uitzien.

Richard, we hebben de wimpel binnen. Het is echt de kwaliteit die je omschreven hebt. Zodra de mast weer verticaal staat zullen we de wimpel met trots in Culemborg hijsen!
bedankt voor de snelle levering.

groeten Paul en Lisette de Man

Nog en zo ja waar en hoe te bestellen?
Maurits

Hoi Maurice,

Ik heb inmiddels gezien dat je de webwinkel hebt gevonden, voor de mensen die er ook naar op zoek zijn (en ja, we hebben er nog een aantal op voorraad!): shop.dufourvaarders.nl

Groet,
Richard

Hallo!

De shop geeft een foutmelding, zijn er nog wimpels? Die van ons is helaas behoorlijk versleten na een jaar buiten hangenā€¦

Weet iemand waarom de wimpel niet te bestellen is ?

Martin

Waar kan ik de wimpel bestellen ?

De shop werkt niet

Martin

0622494757

De wimpel is weer te bestellen! Excuses voor de tijdelijke onbereikbaarheidā€¦

Groet,
Richard

Zijn ze uitverkocht of klopt de statusinformatie op de shop niet? :slight_smile:

Bedankt voor de melding! Inmiddels zijn ze weer op voorraad :slight_smile:

Groet,
Richard

De afgelopen week was het niet mogelijk om de enige echte Dufourvaarders wimpel te bestellen, dit kan nu weer! Klik daarvoor hier: shop.dufourvaarders.nl

De wimpel kon een tijdje niet besteld worden, inmiddels is het weer mogelijk! Deze zomer heb ik er toch een paar gespot - zowel op het water als in de havens! https://shop.dufourvaarders.nl

Vlag besteld via de mail omdat de betaal link niet werkte. Contact opgenomen en bedrag eerst overgemaakt. Na twee dagen vlag in huis. Toppie geregeld en mijn dank hiervoor.

1 like